{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای خدا این چ اسیدیهههه🤣

ای خدا این چ اسیدیهههه🤣
دیدگاه ها (۳)

امروز حالم واقعا بد شده بود ک نمیتونم هیچوقت بِلش کنم:)

دو دو دو دو دو🤣ساند چک دیشب

آخی:)

دیشب:)

این دیگه چه اسیدیههههدوست دختر/پسر قحطی اومد؟🤣خدایاااا داری...

پناه بر خدا چ زمونه‌ای شده 😂😂بچه های این دوره شَرمو خوردن و ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط