{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه به گذشته برگردم بازم تورو انتخاب می کنم..:))))

اگه به گذشته برگردم بازم تورو انتخاب می کنم..:))))





حمایت کن خواهرم:/
دیدگاه ها (۱۵)

از لحاظ روحی نیاز دارم یکی تو بارون منو ببره اونجا:)

صداش منو یاد اون میندازه...:)از این کصناله ها...:)

🌈🌱💗

جرررررر😂😂😂

آمدن خواهرم به ویسگون را تبریک میگم ، آبجی لطفا خودت را معرفی کن ادیت از فیری دلا هویا

اگه میتونستم برگردم به گذشته میومدم پیش تو دستتو میگرفتم میب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط