{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حس بدی هست

حس بدی هست
دیدگاه ها (۱)

بکش پایین میخواید براتون سناریو بزارم برای سوپرایز ؟

چی بگم

یک نفس عمیق بکش

خانم صادقی مارو لایک کردن

حس بدی میگیرم دیگه .!

فقط حس بدی که اون موقعه داشت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط