{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما با اینا می جنگیدیم😞🫴

ما با اینا می جنگیدیم😞🫴
خدایااا
دیدگاه ها (۲)

با هر بادی و برای هر حر/وم لقمه ای دور علی و اولاد علی رو خا...

عشق از مرگ قوی‌تره ❤️‍🩹 : )

آرزوی دیدنت 🥹:

تلاوت قرآن مجید 🥹❤️‍🩹

خدایااا من از اینا فوبیااا دارمممم🤣😁

حالا فهمیدی خواهرم ؟ حالا فهمیدی چرا در سوریه می جنگیدیم؟‌‌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط