{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اون یک درصد ایند 😶

اون یک درصد ایند 😶
دیدگاه ها (۰)

چقدر شبیه ویکتور توی انیمیشن عروس مرده ست

همه بهم میگفتن من ادم بی احساسی هستم ، همچنان من ❤️‍🩹💔

تا به حال این حس رو تجربه کردی

چرا انقدر دوست داری تنها باشی

ایند گوگولی #ایند

پارس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط