{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا این بارون انقد بن نمیاد🥲🖤

چرا این بارون انقد بن نمیاد🥲🖤
دیدگاه ها (۳۴)

🤍🙂⁦:⁠0⁩

حالا هی برو بیا صدبارم🥲❤️‍🩹

چقد پایه بود🤍🙂

به مامانم قول دادم سرعت نرم ولی بخاطر شما تو بارون 🖤🥀

اصلا اخلاقم انقد عنیه کسی نمیاد طرفم

وای سر این فیلم انقد گریه کردم سر زندگیم انقد گریه نکرده بود...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط