{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ساقی این سری یه چیزی بپیچ که عشقمو نشناسم😓⚰️💔

ساقی این سری یه چیزی بپیچ که عشقمو نشناسم😓⚰️💔
دیدگاه ها (۰)

امشب واسه اخرین بار عکساتو میبینم💔🖤

نکنه بهم بگن رفتی🩸🚬💔ಥ﴿_﴾ಥ+!

تاحالا کدومتون عاشق یه بچه فقیر شدین هاا؟؟؟ 😅💔

ولی تیمارستانیم کردی💔🖤

"مجازات این سری "دلم تنگ میشه براون ها نرید یه وقت برنگردید!...

خب احتمال داره تو این هفته نباشم چون یه سری کار هایی برام پی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط