{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میدونی....

میدونی....
خیلی فرق هست بین کسی ک الکی میخنده ، با کسی ک خنده هاش الکیه...🌹
دیدگاه ها (۰)

میترسم از بعضی آدم ها....!

👏🌹

هی روزگار ذلیل بشی....🖤

دنیا ب کام ما نبود....🖤💔

خنده هاش خیلی قشنگه😭🎀💘

ما معمولا آدما رو به خدا میسپاریم

صفحه رسمی تولد بوراک را تبریک می‌گوید 🎂🤍خنده هاش خیلی نمکه ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط