{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وایییییی

به خدا که حقه😂😂
دیدگاه ها (۲)

از شدت حق بودن پرت شدم اونور:))))

و دوستان قرار یه هفته دیگه بریم جهنم( مدرسه)

ولی بیاد قبول کنید بای ایلیش بهترین خوانندس:,-)

...

خدا وکیلی حقه

گوجو به خدا حقه تو اون قیافشو ببینننن

به خدا این زندگی حقه🤣🤣@ix_andrew_xi

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط