{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آخ غذای مورد علاقه ام🥲🥲🥲🥲

آخ غذای مورد علاقه ام🥲🥲🥲🥲
یه خبر دارممم⭐️
میخوام برم تا عید🥲🥲🥲
پس فعلا خداحافظ‌.‌...
دیدگاه ها (۲)

من بازگشتممممممم

😂حق

🎀⛄️⭐️🌲

یه خبر خوب می‌خوام از ویسگون برمچونویدیو هام اسلأ لایک نمی...

یو مینا سان...یه خبر بد...میخوام یه مدت از ویس برم...ولی برم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط