{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بگو...

بگو...
دیدگاه ها (۱۶)

(◉‿◉)

عشق واقعیکه درکش برای تو سخته...):

تقصیر تو نیست...):

꧁^_^꧂

بگو تو هم دلت تنکه بگو من بگو من بگو من😍

@989059_2213کسننت حرمزاده ادمی نیستم بخوام فحش بدم ولی تو دی...

اونجا که جناب مولانا میگه: ‏گر هيچ مرا در دل تو،جاست بگو! ‏...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط