{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وای شیش ساعت داشتم می خندیدم

وای شیش ساعت داشتم می خندیدم
دیدگاه ها (۱)

وای چقدر خندیدم 😂

واییییی❤️‍🔥

عـــــــشـــــــقـــــــم خلاصه میشه در این

عشگم..

بخونین و بیاشامید نمی دونم چه ربطی داشت..

یک پارت ساعت شیش اونیکی ساعت هفت میاد. جبران این چند روز😇

۳ ساعت داشتم ادیت می زدم 🫠🫠#بلک_پینک

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط