{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

موازی 69/74 که قلب ما رو می شکنه...💔

موازی 69/74 که قلب ما رو می شکنه...💔
دیدگاه ها (۱۰)

دیالوگ غمگین؟‏+ منو همه اذیت کرده بودن، کاش تو یکی دیگه اذیت...

گاهی وقتا واقعیت تلخ هست اگه ب آرزومون نرسیم تلخ نیست اگه وا...

"فریت، برو بیرون، من تو را نمی خواهم"

اولین دیدار بعد از دوسال جدايي:)🖤😔

موازی »»

__________________________________________________________________

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط