{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امسال تنها دردی که نکشیدم درد زایمان بود.

امسال تنها دردی که نکشیدم درد زایمان بود.
دیدگاه ها (۹)

حسودی خیلی بده فکر نکنین خفنه خیلی بده آدم هم خودش عذاب میکش...

عزیزم من روانی نیستم فقط لحنم باحرفام یکی نیست همین😍

هرچی میزارم گزارش میکنید خوب کرم دارید دوست نداری نگا نکن🗿🖕

من تا حالا دردی نکشیدم و ناراحت نشدم پس سکوت میکنم😴😴😴

آرام دلی، دفعِ غمی، مرهمِ دردی…•کمال خجندی•#دلتنگی #غم #درد

-عاشقش شدن درد داشت؟+اره دردی که شیرین بود ولی زجر اور....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط