{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زیاد باشه یا کم:)

دیدگاه ها (۰)

من یه آدم سنگدل بودم 🖤کسی نمی تونست اشکم رو در بیاره جز تو❤️...

من حرفی ندارم:)

چون...

وقتی داشتی می رفتی با خودت فکر کردی:

کاپ؟بات باشه رفیق کم داشته باشه مودی نباشه و تاکسیک نباشه یک...

#یادت باشه زیاد محبت کنی زیاد میشی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط