{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گُفتا:

گُفتا:
«زِکه‌نالیم؟!
که‌اَزماست‌که‌بَر‌ماست..!»
.💔
دیدگاه ها (۰)

تیغیم و نمی‌ بُریم، ابریم و نمی‌ باریم...- حسین منزوی🫀

‌بین این همه هیاهو، کمی هم زندگی کن.....‌😍🍃

بنگر  و  بشنوبگذر و بِهْ شو.سعدی ❤️

گاه اگر از دست ندهى، از دست مى روى.........- امين عدالت‌خواه...

ماهی به آب گفتا.....

Arash-am-k

مدح علی و آل علی بر زبان ماست 🌱گویا زبان برای همین در دهان م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط