{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی وقته دیگه این آدما نمیدن حسه خوبی بم

خیلی وقته دیگه این آدما نمیدن حسه خوبی بم
دیدگاه ها (۰)

بی شک اگر دوستت داشت این چنین غم زده نبودی.

در اخر توی سخت ترین روزای زندگیتون تنهایید.

دن‍‌یآ #به‍‌ش‍‌ت ن‍‌یس م‍‌ن‍‌م مج‍‌بور ن‍‌ی‍س‍‌ت‍‌م #ف‍‌رش‍‌...

بیخیال من است اویی ک تمام خیالِ من است .

خیلی وقته دیگه زندگی باب میلمون نیست (:

من خیلی وقته دیگه بچه نیستم🌝

خیلی وقته دیگه اون آدم قبل نیستم اینو دیگه همتون میدونید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط