ویدیویی پخش شده با شرح تجمع هواداران فردی به اسم «سعید مح
ویدیویی پخش شده با شرح تجمع هواداران فردی به اسم «سعید محمدی دورکی، موسس نهضت سفید ایران»/خبر
هر بی مغزی ادعا کنه میتونه مردم رو نجات بده کلی بی مغز دورش جمع میشن و میشن هوادارش!
این یکی ناجی ایران و منطقه و کل جهانه
احتمالا جلوتر بره ناجی سیارات دیگه هم میشه:))
آدم یاد این نوشته برتولت برشت میوفته
"گالیله در غم انگیز ترین لحظه شکست،سنت دیرین قهرمان سازی را درهم می شکند.هنگامی که شاگردان خشمگین و بی تابش به طعنه می گویند :" بدبخت ملتی که قهرمان ندارد"
گالیله، درهم شکسته و بی توان، تنها و بی یاور، جوابی بی نظیر می دهد: " بدبخت ملتی که به قهرمان احتیاج دارد "
همین است.اگر ملتی بدبخت و درمانده نباشد چه حاجتی به قهرمان دارد؟
هر بی مغزی ادعا کنه میتونه مردم رو نجات بده کلی بی مغز دورش جمع میشن و میشن هوادارش!
این یکی ناجی ایران و منطقه و کل جهانه
احتمالا جلوتر بره ناجی سیارات دیگه هم میشه:))
آدم یاد این نوشته برتولت برشت میوفته
"گالیله در غم انگیز ترین لحظه شکست،سنت دیرین قهرمان سازی را درهم می شکند.هنگامی که شاگردان خشمگین و بی تابش به طعنه می گویند :" بدبخت ملتی که قهرمان ندارد"
گالیله، درهم شکسته و بی توان، تنها و بی یاور، جوابی بی نظیر می دهد: " بدبخت ملتی که به قهرمان احتیاج دارد "
همین است.اگر ملتی بدبخت و درمانده نباشد چه حاجتی به قهرمان دارد؟
- ۱.۶k
- ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط