{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

(((:

(((:
دیدگاه ها (۷)

شبا دیگه چشمامو نمیبندم!..محفل من و تنهاییم🖤

یاکه بمیری کف اتاقم..

تو مثل 𝔹𝕝𝕒𝕔𝕜 𝕤𝕨𝕒𝕟 زیبایی ماه من...!(:@b_x_u_5858

اگه این روانی واسه تو رامه..!@b_x_u_5858

و بعد بهونه ها این میشن که::تو اول قطع ارتباط کردی

@hdghsvvzbs : 🍃تولدت مبارککک نازم🍃خوشحال میشم حمایت کنی...🦋

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط