{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من بعد از مرگ رو به عزیزانم:)

دیدگاه ها (۶)

و اما عصبانیت دخترشون:)

:)

ما که تهش میمیرم ولی بیاید از زندگی لذت ببریم:)

بازم مخاطب داره:))

نام نام مرگ میخوام بدرود عزیزانم

عزیزانمشهادت، زمان مرگ را تغییر نمی‌دهدبلکه نوع مرگ را تغییر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط