{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امید وارم نفهمیده باشی:)

دیدگاه ها (۳)

واقعاً خنگی...

چرا میگید شبیه نزوکو هستم...🌚🔪 اکی ولی خیلی کیوتهههه...

هعی.... چرا دیگه اون حس قبلی رو ندارم...

چرا احساس میکنم رابطم داره باهمه سرد میشه؟

درک کردی؟؟ امید وارم نکرده باشی

امید وارم سلامت باشی دان ثی ام

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط