{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی درد داره که یه بچه تو این سن به خودش بگ زشت:]

خیلی درد داره که یه بچه تو این سن به خودش بگ زشت:]
‌‌
دیدگاه ها (۸۱)

متاسفم براش:)💔

ععرر یادته؟¡😺💔

چرااا¿¡😑

ععررررر گریم گرف💔🚶🏻‍♂️

ولی رابطش بیرون از سریال با این دوتا خیلی خوبه عین بچه های خ...

+دوسش داری؟_همین که میدونم زندسو نفس میکشهخودش آرامشه برام+چ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط