{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مخاطب؟همونی که خودش میدونه🥲

مخاطب؟همونی که خودش میدونه🥲
دیدگاه ها (۸)

حق باشد؟😂

وووااوووو!دمتون گرم خدایی😁💋

خب،تا الان چه فیکشن هایی خوندید؟میتونید چندتا خوبشو بهم معرف...

اصلا تصویر به اهنگ نمیاد ولی...من رو یاد یه آدمی میندازه🙃

مخاطب؟ ....خودش میدونه کیه

مخاطب ؟؟دارهههه خودش میدونه کیههه اصکی با اجازه حیحیییی👈🏻👉🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط