{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چی برام مونده؟:)🖤

چی برام مونده؟:)🖤
دیدگاه ها (۰)

.

جنگهههه💔

ه‍‌ی‍‌چ #وقت ‍‌نخ‍‌اسم ب‍‌ش‍‌م چ‍‌ی‍‌زی ک‍‌ه ال‍‌ان #شدم.!

#عافم💔

من گریه هامو قبلاً کردم؛حالا فقط فریاد برام مونده...

یه مقدار حوصله برام مونده...!اونم گذاشتم واسه کسایی که باهاش...

اخرین باری که باهم غذا خورنند

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط