{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

علی الاصول فدایی ناچیز شماییم✊🏼♥️

علی الاصول فدایی ناچیز شماییم✊🏼♥️

#لبیک_سیدمجتبی #ایران #جنگ #رهبرشهید
دیدگاه ها (۱)

⁨تنها کسی که همیشه باید بهش پناه ببری فقط امام زمانه💔... #پل...

باز دلم..!هواتو کرده یار جمکرانی...🥺

🔴 بنده علی الاصول؛ فدایی ناچیز شما هستم❤️👌♥️حضرت آقا ♥️#لبیک...

علی الاصول بنده فدایی شماهستم..

بنده علی الاالصول فدایی ناچیز شما هستم:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط