{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یع ترفند برای دوستان اوتاکو...

یع ترفند برای دوستان اوتاکو...
من برم موهامو یه چخ بدم ..🚶🏻‍♀️
دیدگاه ها (۱)

I know (;

یه داوش هم نداشتیم باش دعوا کنیم😄🖤

م‍‌ه‍‌م دل‍‌ہ وگ‍‌رن‍‌ہ چِ‍‌ش‍‌م ه‍‌رروز ی‍‌ک‍‌ۍ ب‍‌ه‍‌ت‍‌ر ...

اع‍‌ت‍‌م‍‌اد ت‍‌و ق‍‌ل‍‌ب‌ م‍‌ن ‌خ‍‌ودک‍‌ش‍‌ی ک‍‌رده .🚶🏿‍♂!'

ببخشید دوستان من برم یه دیقه بلرزم بیام، شما سفت بگیرید یه و...

کادوش کنید من ببرمش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط