{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ازما عصبانی باشید و ازاین عصبانیت بمیرید

ببخشید که برای تو هشتگ سپهربابا نزدن

میدونی چرا اینروزا انقد بارون میاد

ویسگون شده پر بی تی اس...💔

خاک تو سرتون

درحالی که ملت لبنان امان ندارند

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط