{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امیدوارم حس نکرده باشی....

امیدوارم حس نکرده باشی....
دیدگاه ها (۰)

دلم گرفت از......

روزگار هوامونو نداره....سعی کنیم مراقب قلب های همدیگه باشیم...

امیدوارم درکش نکرده باشی:)

امیدوارم هیچوقت تجربه نکرده باشی💔

خیلی حس بدیه :)امیدوارم تجربش نکرده باشید 😅💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط