{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها اینجا هم نمیدونم چی باید بنویسم چون ناراحتم و نخوا

بچه ها اینجا هم نمیدونم چی باید بنویسم چون ناراحتم و نخواستم فعالیت نکنم و اگه حالتون مثل من باشه فک کنم همو درک کنیم🖤
دیدگاه ها (۰)

..... 💔💔

واقعا ناراحتم💔

بچه ها واقعا نمیدونم از چی فعالیت کنم اگه میگید بگید اگه نمی...

به نام ان که افرید مرا که دوست بدارم تو را

بچه هاچون گوشیم کمی خراب شده فک نکنم بتونم فعالیت کنم فقط می...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط