{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سهم من ازت فقط اودن و رفتنت بود و فمر بهت همینو بس

سهم من ازت فقط اودن و رفتنت بود و فمر بهت همینو بس
دیدگاه ها (۱)

بود و نبودم فرقی نمی‌کرد، دوستای زیادی هم نداشتم. نگران این ...

چه گوها که نمیخورن🤣🤣

https://wisgoon.com/bts.army.jkپیج قبلیش مسدود شده فلوش کنین

روز ِقیامت‌م شهازت همینو میخوامشمر ُشفاعت نکنی دور ِسرت‌بگرد...

نسل به نسل

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط