{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی خوب ترکوندن🤣

خیلی خوب ترکوندن🤣
دیدگاه ها (۰)

💜تقدیم به ارمی ها💜

هرکی کنسرت BTS می خواد لایک کنن یا کامنت بزارن💜

الله اکبر 😂

اونا میلیاردرن😂

وایییی این جشنو خیلی دوست داشتم حسابی ایلدامم ترکوندن 🎉😊

خیلی منتظر روزی ام که آمریکا حمله کنه

ته ته با نامجون خوب ترکوندن 😍واو نامجون بزار تهکوک هم بترکون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط