{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو گیتار و ساز منی

تو گیتار و ساز منی
دیدگاه ها (۱)

حاضرم قسم بخوم هنوزیش عکسیلم دری

کل کرمانشاه زانن آی آی زانن اسمم ها باند

ایوشم دردم فرس ای دردیله که درد نیه

:(((...#نوازنده #موزیسین_خواننده #گیتار #اکسپلور_اینستاگرام ...

موزیک ویدیو آهنگ سکوت شکسته(بیکلام)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط