{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لعنت و ای حالم:))

لعنت و ای حالم:))
دیدگاه ها (۲)

بعد امتحانا:)) 🤣🤣

🙂🖤

ای لعنت بر باعث و بانی آواره شدن هموطنانممون، خداییش حالم بد...

ای که بر یهود لعنت!

ای بر خرمگس معرکه لعنت🤕😅😅

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط