این خیلی باحاله، استاده میگه برای نمره میان ترم یا ۱۵ ثان
این خیلی باحاله، استاده میگه برای نمره میان ترم یا ۱۵ ثانیه برقصین یا یه پروژه ۱۵ هزار کلمهای تا اخر امروز بنویسین، فقط یکی میرقصه😂😂
- ۸۳۶
- ۰۳ فروردین ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط