{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حسشو چشیدین؟ اگه نه پس خدا روشکر امید وارم نصیب نشه🥲❤️

حسشو چشیدین؟ اگه نه پس خدا روشکر امید وارم نصیب نشه🥲❤️
دیدگاه ها (۷)

من بهت احتیاج دارم 🥲🫂

فالوشه @tonep

گریه چیه نه بابا🥲❤️فقط خیلی قشنگه🙂👌🏻

بچه ها اینها من بودم و مسدود شدم امید وارم این اکانتم مسد...

کلیپ کره ای امید وارم که همیشه در پناه خدا باشید

ایرییی ببخشید اگه زشت شده😭امید وارم خوشت بیاد🌸

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط