{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میترسم از بعضی آدم ها....!

میترسم از بعضی آدم ها....!
دیدگاه ها (۰)

👏🌹

♥️🕊 خُدا 🕊♥️

میدونی....خیلی فرق هست بین کسی ک الکی میخنده ، با کسی ک خنده...

هی روزگار ذلیل بشی....🖤

بعضی ادم ها هم همینن👍👆👌

درد باعث تغییر ادم ها میشه؛بعضی ها ساکت میشن,بعضی ها هم سرد🍃...

هیچ جای بهتر از اونجا نمی شه اینو فقط بعضی از ادم ها میفهمن🥀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط