{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با افتخار دیم 🤣 ( قدرمو بدونیننننن من هیچوقت عصبانی نمیشم

با افتخار دیم 🤣 ( قدرمو بدونیننننن من هیچوقت عصبانی نمیشم 😇)
مگه نه؟😊🔪
دیدگاه ها (۱۹)

مود من:

حق++++++++++

هیچوقت خسته نمیشم ❤

هیچوقت پشیمون نمیشم 🥹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط