{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هروقت ک بودی؟(:

هروقت ک بودی؟(:
دیدگاه ها (۰)

اخه لامصب تو رفیق منی

پس الان کجایی دقیقا با خودتم

😋

کراشم

💌 هروقت پریشون وغمگین بودی،این حرف آرامش‌بخش #امام_علی رو به...

مرسی ک به فکرم بودی(برام میفرستی)❤️🎼

فکرت ک هیچ...خودت هم تماما قصد جانم کرده بودی😅#ماشین #۴۰۵باز...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط