{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

k_pop-time 67568675

دیدگاه ها (۰)

این چی بود دیگه،🤣🤣🤣🤣🤣

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

من:«خدا یه قلب بهم می دی یا از ته بگیرم؟»خدا:«از ته بگیر»من«...

من خوبم ...قهوه نمیخایید:)

خنده های عالیجناب دل آدمو میبره 🇰🇷😭😘😍🫰اگر لذت بردی ♥️کن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط