{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#مستر_وایت

دیدگاه ها (۰)

خب چی مشد اگه داستان واقعیشم اخرش همین بود#لیتل_نایت_مرز#سیک...

یعنی قشنگ یبار باخت بهت عذاب و جدان میده

#هایزنبرگ#مستر_وایت#جسی#برکینگ_بد

نمیتونم یبار دیگم نگاه کنم#مستر_وایت#جسی#برکینگ_بد

داغ داغ از اینستاگرام آوردم #دکستر #وایرال #رددد_ردمپشن2 #مس...

یه کلیپ هم از برکینگ بد بزاریم#برکینگ_بد #ادیت_خفن #جسی

اه جسی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط