{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جوری کام زدم ک هیچی کس نزده بود

جوری کام زدم ک هیچی کس نزده بود
دیدگاه ها (۰)

کاش زندگی مثل فیلم بود یکم کم و زیادش میشد کرد ی جاهایی و حذ...

دلم هواتو کرده کاش الان بغلم بودی

با تو هم بی معرفت

هق درست

+++

☆جوری که وقتی فرداش بیدار شدم هیچی حس نکردم..‌.

حوصلم سررفته بود اینو همین جوری زدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط