{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

منی که ساعت ۶ باید بیدارشم برم مدرسه و الان ساعت ۵ نیم ام

منی که ساعت ۶ باید بیدارشم برم مدرسه و الان ساعت ۵ نیم امتحانممممم ددااررممم خددااییاااااا
کنچانا
دیدگاه ها (۵)

تولدت مبارک 🥺

کارخانه سم سازی نیازی نیست ما آرمی هارو داریم

ما هم اصلا ندیدیم چیشد هرکس دید جهنم منتظرشم

بنده باید فردا ساعت ۷ برم مدرسه تا ۱۲ و نیم😐 تا چهارشنبه بای...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط