{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با اینکه سمه ولی قفلیه 😂😔💜

با اینکه سمه ولی قفلیه 😂😔💜
دیدگاه ها (۰)

ولی من منتظرم جنگ بشه امتحان ندیم😔😂زودتر شروع کنید دیگه

:)

یعنی واقعا قرار جنگ بشه :/همین جنگو دیگه کم داشتیم 😐💔

🥺✨

I speak japanese.....با اینکه کوتاهه ولی قفلیه🤌🏻🤌🏻

جوری که قفلیه.....امروز هر جا رفتم این اهنگ بود..... میخواست...

آهنگش خیلی قفلیه🛐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط