{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه ای چرت ،پرتای که این کلیپ داشت به کنار.....فقط اون خد

همه ای چرت ،پرتای که این کلیپ داشت به کنار.....فقط اون خدافظ ته کلیپ....وای🤣🤣🤣
دیدگاه ها (۱۱)

وای من مردم واسش.....🥺❣

اینکه دست نیست فقط رگه....🤷🏻‍♀️💜!

#برای_رفیقای_آرمی🤍⛓🎵💜

حرفی ندارم.....🥲🤦🏻‍♀️

ویدئو حق مینوازد

وای این حس ای که الکی میاد سراغ ادم انگار ته قلب ادم رو خالی...

وای این کلیپکیفر هرچی میریم جلو تر خشگل تر میشه ها 🙃😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط