{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

clip_7_city 73784853

دیدگاه ها (۱۶)

دیوانه‌ات شدم ببین...فقط به من دل را ببند...

بیچاره ها هنگ کردن😂

ولش کردم بره...#عشق #درد#غمگین

ولی این آهنگ خیلی غم داره:)#غمگین #غم

ما و حزب‌الله لبنان تا ابد هم‌سنگریم ذوالفقار حیدریم جانفدای...

#صبحتون#نیکو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط