{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایا یاریم کن

خدایا یاریم کن
اگر چیزی شکستم دل نباشد 🖤🥀
دیدگاه ها (۰)

هیچ وقت آدما رو الکی بزرگ نکنید بعضی ها گنجایش خوبی ندارند

◗بآوَرَم‌نیست‌ڪه‌خِیبَرشِڪن‌اَزپااُفتآدحَضرَتِ‌واژه‌یِ‌بَرخا...

خوشبختی یعنی ...

مرز بین خوب و بد ...

خانم دل به تو بستم❤ دل همرو شکستم💔#نیکا#نیکا_فلاحی

❤️خدایا،بین من و تو هرچه هست خواهی بخشید، ایمان دارم.دعایم آ...

از قشنگترین دعاها:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط