{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

𝖫𝗂̴𝗍𝗍𝗅︎𝖾 𝖭𝗂𝗌𝖺 🍥 ƿɾ𝖾𝗍𝗍𝗒 𝗀︎𝗂𝗋࣪𝗅︎ @

𝖫𝗂̴𝗍𝗍𝗅︎𝖾 𝖭𝗂𝗌𝖺 🍥 ƿɾ𝖾𝗍𝗍𝗒 𝗀︎𝗂𝗋࣪𝗅︎ @

  ‌‌𝆤𝆣͡ ͝ 𖫰۫✿ ͝ ͡𝆣ּ𝆤   ‌‌𝆤𝆣͡ ͝ 𖫰۫✿ ͝ ͡𝆣ּ𝆤   ‌‌𝆤𝆣͡ ͝ 𖫰۫✿ ͝ ͡𝆣ּ𝆤
‌🍥::ترندکککمم.اینجوریه که شما میاین دنس های ۲ یا چند تا آیدلایی که دوسشون دارین و کنار هم میزارین و ادیت میزنین بعد و به عنوان کپشن مینویسین برقص اگه واسه.....خودتو از برج خلیفه پرت میکنی پایین.خوشحال میشم اگه انجامش بدین و اد استوری کنین.انجام دادین تو کامنتا بگین.

      ͝ ͡𝆣ּ𝆤 ‌‌𝆤𝆣͡ ͝ 𖫰۫ ͝ ͡𝆣ּ𝆤‌‌𝆤𝆣͡ ͝ 𖫰۫ ͝ ͡𝆣ּ𝆤‌‌ ✿ ‌‌𝆤𝆣͡ ͝ 𖫰۫ ͝ ͡𝆣ּ𝆤 𝆤𝆣͡ ͝ 𖫰۫ ͡𝆣ּ𝆤𝆤𝆣͡ ͝ 𖫰۫
͝ 𝆣ּ
#فرشته_کوچک_ویپاپ
#𝖭𝗂𝗌𝖺
#𝗐𝗂𝗇︎𝗀︎𝗌
دیدگاه ها (۰)

𝖫𝗂̴𝗍𝗍𝗅︎𝖾 𝖭𝗂𝗌𝖺 🍥 ƿɾ𝖾𝗍𝗍𝗒 𝗀︎𝗂𝗋࣪𝗅︎ @   ‌...

𝖫𝗂̴𝗍𝗍𝗅︎𝖾 𝖭𝗂𝗌𝖺 🍥 ƿɾ𝖾𝗍𝗍𝗒 𝗀︎𝗂𝗋࣪𝗅︎ @   ‌...

𝖫𝗂̴𝗍𝗍𝗅︎𝖾 𝖭𝗂𝗌𝖺 🍥 ƿɾ𝖾𝗍𝗍𝗒 𝗀︎𝗂𝗋࣪𝗅︎ @   ‌...

𝖫𝗂̴𝗍𝗍𝗅︎𝖾 𝖭𝗂𝗌𝖺 🍥 ƿɾ𝖾𝗍𝗍𝗒 𝗀︎𝗂𝗋࣪𝗅︎ @ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط