{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه ای ما دخترا.....🖤⛓🤍

همه ای ما دخترا.....🖤⛓🤍
دیدگاه ها (۰)

من از ترس دو ، سه تا سکته ناقص میزدم....🤦🏻‍♀️🥲

یدونه از این مامان....🥺⛓❤

خیلی زورم میاد.....😐😑

اومد زرنگ بازی در بیار کیش و مات شد.....🤣🤣

دردناکترین،زجرآورترین،غم انگیزترین جمله ای که دخترا در طول ز...

پسرا=دروغگوی حرفه ای 😂😂نه اینکه ما دخترا نیستیم.....😂😎

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط