{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

mookhtar1368 75052083

دیدگاه ها (۱)

چ بخوای چ نخای نفسمی. قلبمی ..عشقمی ...وجودمی...منم آویزون ت...

تنها تر از تنها منم .دیوانه و شیدا منم

شاد باشید

👍🏽

دوست خوب نعمت است که شاید هرروز قدرش را ندانیم ❤️اما نبودنش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط