{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مهربانی

دیدگاه ها (۱)

قسم به اشک های که دیدی و ندیدی ...

آخرین باری که احساس خوش بختی کردی کِی بود؟

خب خدا که، فقط متعلق به آدم های خوب نیست...

سرگردونی 🥀

و مهربانی زیباست ؛💖

معصومه #مهربانی#

زیبایـے‌آدما‌بـہ‌قلبشونـہ‌، نه‌بـہ‌ظاهرشون...!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط